Képes vagy rá?

Győzd le magad!

Győzd le magad!

Új élmény

2018. április 18. - gyozdlemagad

Új élménnyel lettem ma gazdagabb. Idestova 40 év alatt (bakker, leírni is gáz) ma fordult elő az először, hogy két egymás utáni napon futottam. Hajlott korom ellenére még ez után is élek.

A dolog pozitív oldala:

- 2 egymás utáni napon legyőztem a lustaságot

- hazaértem és elindultam futni még mielőtt sötét lett

- a végén az emelkedőn is futottam, sőt, gyorsítottam, nem pedig sétáltam

- még élek

A negatív oldal:

- rövidebb volt a táv, mint a tegnapi

- lassabb voltam

- 2 magnézium ellenére azt hiszem holnap nem fogok tudni járni

Ennyi bullshit után lássuk a számokat.

20180418.jpg

Aki pedig olyan türelmes volt, hogy eljutott idáig, az megnézhet egy fényképet, amit futás (na jó, kocogás) közben csináltam:

felt.jpg

Holnap nincs futás, majd ha újra tudok járni.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyozdlemagad.blog.hu/api/trackback/id/tr3013847844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása